De mi volt Vettel kerékcserés stratégiája? Miért nem mentek végig rajta és miért kellett megváltoztatni? az első kerékcserével lágyat kapott de csak 8 kört ment vele és ezután kijött közepes gumikért.
Nem voltak olyan jók a lágyak, hogy 3 kiállással előre lépjenek? Hiszen 4 körrel sikerült eltolnia az első kerékcserés etapját.
De ezzel csak az a helyzet jön elő ami a mclarennél volt anno. De itt a mercinél még olyan nagy előnye van, hogy annyira nem számít vagy nem érződik a feszültség még. de előbb utóbb elfogy az előny és akkor gázban lesznek. Az a baj ezzel a viselkedéssel, hogy a csapatra is ráteszi a nyomást. Egyszerűen más lesz a hangulat, a közérzet és ez előbb utóbb meglátszik majd a csapaton is.
Mikor mentek be a motorhomba, mondta az egyik kommentátor, hogy nézzétek meg a sajtós csaj arcát nem lennék most a helyében...
Ezzel meg az a probléma, ha Hamilton lenne a 2. számú pilóta innentől és nem előzhetné meg Rosberget, azt nem hagyná szó nélkül és behisztizne. Ami egyrészt érthető is..
Tuti, hogy megfogják tiltani, hogy egymást előzgessék ezután... Az lesz elől aki az időmérőt megelőzi... Utoljára szerkesztette: SzocsA, 2016.05.15. 17:30:43