• Totti5
    #157379
    „Ha már jövőre fel akarunk szerelni valamit az autóra, akkor ez lenne a legcélszerűbb” – mondta Bell az ESPN-nek. „Nem hiszem, hogy bármi más beleférne a jelenlegi időkeretbe. Hosszabb távon talán lennének jobb megoldások, mint például a félig zárt pilótafülke, de most még szükség van a további kutatásokra” – tette hozzá.

    Gondolom, a súlyhatár megszabásakor figyelembe fogják venni a glóriát, szóval nem gondolom, hogy teljesítmény szempontjából ez komoly hátrány lesz a csapatok számára. A csapatok együttműködnek az FIA-val, és keresik a lehetőségeket az autók súlyának csökkentésére. A lényeg, hogy senki sem ellenzi a dolgot. A glória a helyes út, vagy bármilyen egyéb eszköz, ami védi a pilóták fejét. Megtaláljuk a megoldást, és a teljesítménnyel sem lesz gond”

    „Biztosra veszem, hogy a kilátással kapcsolatos problémák orvosolhatók. A katonai repülők esetében sikeresen alkalmazzák a zárt pilótafülkét. Úgy gondolom, megvalósítható az elképzelés, de sok vizsgálatra van még szükségünk. Szerintem egyébként ez a legjobb megoldás, hiszen a kisebb alkatrészek ellen is védelmet nyújt. Felipe Massa balesete bizonyította, hogy egy kisebb alkatrész is veszélyt okozhat” – érvelt.

    Nico Rosberg
    „Ez nagy dolog” – idézi szavait az Autosport. „Már délelőtt is feltettem egy kérdést a Facebookon, hogy lássam, milyenek a visszajelzések. Szerintem ez egy nagyon nagy előrelépés, hiszen a legtöbb halálos balesetet az elmúlt években a fejsérülések okozták. Ez az eszköz életeket mentett volna, szóval egyértelmű, hogy szükség van rá. Rendben, mondhatják, hogy nem néz ki túl jól, de bizonyos szögben, például szemből jól mutatott Kimi autóján. Egy kis gondolkodás, és még jobb lehet”