• repvez
    #155833
    Azért az akkor sem jó hogy csak ugy szétrobban , elhasználódás ide vagy oda. főleg ha 40 kört jósoltak neki. Akkor ne mondja azt a pirelli, hogy nem tudják ,hogy a terhelések hatására menynit birnak a gumiaik, mert akkor hogy fejlesztették ki a keveréket ha nem tudnak róla saját maguk sem megbizható adatkat.
    Meg ahogy irták is ha elkopik a gumi az ne azt jelentse, hogy szétmegy hanem azt hogy lassabb lesz és ha bevállalja a pilóta hogy még igy lassabban is megy mert mondjuk van annyi előnye akkor hadd tegye meg.
    A legalső rétegnek olyan erősnek kell lennie, hogy talán még a kisebb alkatrészek is lassú defektet okozzanak, még az is jobb mikor szétrobban minden 300nál.

    Az meg megint egy hiba lenne ha megszabnál ,hogy mennyi lehet a maximum kör amit mehetnek egy gumival ,mert onnantől kezdve semmi taktika vagy stratégia nem lenne a versenyen.

    Csináljanak tartós gumikat olyat ami kibirja akár az egséz futamot is , de legyen megszabva ,hogy mindegyiket használni kell legalább egyszer. Lehet, hogy utánna csak egy kiállásos lenne a versenyek,de legalább a pályán dőlne el a verseny és nem a csapaton kivüli gumiszállitó döntené el, hogy ki hányadik lesz a versenyen.