• b-type
    #155746
    Az biztos, a sok pénz nem jó...
    de alapvetően a biztonságra való túlzott törekvés vitte el balra szvsz, valahol a bordás gumi környékén amikor elkezdtek azzal foglalkozni, hogy lassítsák az autókat. Ott elcseszték, és azóta is kettőt jobbra kettőt balra a helyzet.
    De lassan jöttek azért a jó dolgok is, a slick, a hybrid rendszer és az elektronikai megszorítások mind jók, az átfolyás szirsz@r, de szükséges ahhoz hogy a hybrid rész fejlődjön, ott már csak kapukat kell nyitni és jön a teljesítmény olyan üzemanyagfogyasztás mellett ami hihetetlen ezen a szinten, ehhez kellett az LMP hybrid fejlődése is szvsz, az is brutális.
    De az F1 az mindent visz meghajtásilag, sajnos az aero csökkentése köridő csökkenéssel is jár, ezt is menedzselni kell a gumikkal és a teljesítménnyel, de az aero-n túl kell lépni, jól hangzik hogy fejjel lefele is tudna menni, meg hogy átröpülnek a kanyarokon....de rengeteg más problémát generál, mint az előzések-lekövetések nehézsége, ...illetve ezek a szárnyak, és aero fejlesztések a közutakon alacsony megtérülést hoznak.
    jó mechanikai tapadás azaz gumi és futómű, minimálisan szükséges aero tapadás, és ezer ló, max 500 ló hagyományos üzemanyagból.
    és a versenyzői vezetési-versenyzési képességek kiemelése szükséges