• ShaiHulud
    #154976
    Van aki ezt tagadja? Nincs már fénykorában, nem lesz már vb sose, de szerintem futamgyőzelem sem lesz, legalábbis idén, főleg ha ilyen hibák vannak mint most is, bár nem tudom, amúgy mennyire volt reális, hogy a 2 merci ellen tudott volna kezdeni valamit, de Bottast mindenképpen a saját hibája miatt bukta.
    Alonso persze hogy szarrá verte, Alonso jó pilóta, és az a Ferrari teljesen az övé volt. Most meg Vettel jobb ez tény, de azért hogy leégne mellette az erős túlzás. Kezdve ott, hogy már első futamon bukott legalább 10 pontot, a nullázással, amit nem Ő okozott. Így van most 36 ponttal lemaradva Vettelhez képest.

    Ha azt nézzük, hogy Vettel mindentéren favorit (fiatalabb, tehetségesebb, stb) és a ferrari reális helye, amit hozni kéne az a 3. és 4. hely. 7 futam után ha Vettel midnig előbb ér be (mivel jobb) Raikkonen helyett akkor az 7x3=21 pont lemaradás lenne. Ez már leégésnek számítana? Most ha ehhez hozzávesszük, hogy VEttel nyert már a merci töketlensége miatt. Raikkonen meg bukott 10 pontot, ha az meglenne akkor 26 pont hátránynál járna.

    Időmérőkön kapja a verést, elvielg amiatt, hogy 1 körre nem tudja felmelegíteni a gumikat. Amit nem értek, hogy miért nem úgy csinálja a ferrari vele, mint ahogy most a kanadai időmérőn a 2 merci. Kimentek és 2 mért kört mentek, elsőben szerintem nem használtak semmit az elektromos motor részből, illetve óvták a gumikat is, de felmelegítették. És utána a 2. mért körön meg odabasztak. Ezt miért nem tudta volna a Ferrari is kipróbálni? 2. körre csal fel tudta volna már melegíteni Ő is.

    Azt se felejtsük, hogy nála többet nem nagyon voltak többen szopórolleren, már a karrierje eleje óta. Hogy ez amiatt van, hogy az Ő vezetési stílusa is hozzájárult mondjuk ahhoz, hogy sorba elfüstöltek alatta a mclaren időben a motorok (pl nem használta ideálisan a vátót), meg leszakadtak a kerekek:D vagy pedig szimplán tényleg van olyan ember, aki szerencsésebb vagy pechesebb a másiknal, azt meg sose tudjuk meg.

    Na meg azt sem tudjuk, hogy melyik pilóta mennyire járul hozzá a csapata fejlődőséhez a háttérben a technikai visszajelzéseivel, ötleteivel, lehet most pl Vettel Raikkönennek is köszönheti, hogy egy jóval jobb autó van alatta, mint a tavalyi.