• repvez
    #154425
    Nem sokára talán lehet szavazni erről

    Egyébként, meg szerinted régen mikor a kutya nem tiltotta a fejlesztéseket és nem kellett semmin spórólniuk verseny alatt akkor is ugyan ilyen költséges volta a sport ha a mai árfolyammal számolnánk, csak most minden másra költik el és nem a kocsi fejlesztésére.
    ÉS igen egyedül a mostani összegeket kellene egyenlöbben elosztani és nem lenne belőle gond.

    Meg igen erősek a mostani motorok mert mennek 340et, de hol és mennyit egy kör alatt max 10mp-et, a többi részen a kanyarokban meg lassultak, mint irták korábban ,10 mp-el lassabb köridőket mennek most mint 2004ben, akkor hol a fejlödés?
    Ha folyamatosan fejlesztettek volna akkor az idők is évről -évre javulnának , nem a végsebességnek nem kell 400nak lenni, hanem a kanyarodásnál és máris gyorsabban megy körbe.

    És olyan kocsi terveket, hogy ne kelljen DRS és ha meg tudja izomból elözni akkor előzze meg,de ne ilyen mesterséges kikerülések legyenek egy adott helyen szabályozott keretek között. Kuminál is régen soha nem lehetett hallani ilyen számolgatásokat, hogy hány kör meg ki mikor jön ki körre pontosan kiszámolva, mindenki addig használta a gumit ameddig tudta, ha egy kocsi jobb volt akkor tolta a végéig, emlékezzünk csak a mclarenre mikor az utolsó körbe már foszlányokban volt a gumi mégis ment, nem hozták ki , hogy biztosan beérjen, meg hogy mind a 2 tipust használja a gumiből. Ha jól emlékszem minden csapat azon a gumin ment amin akart ahol a legjobb volt a kocsija, nem volt beleszólása a gumiszállitónak, hogy melyik gumit viszi csak ki a versenyre és ha szeretik ha nem ezt használjátok.