• Dodo55
    #42
    Amit te vicceskedésnek vagy elmenekülésnek vélsz vagy állítasz be, azok valójában konkrét válaszok vagy nyilvánvaló tényeknek csak a te kedvedért még plusz kontrasztot adó irónikus megnyilvánulások amik különösebb magyarázat nélkül is rávilágítanak a téves feltevéseidre. Pont te menekülsz személyeskedésbe ilyenkor, engem vádolsz sunnyogással, holott te siklasz el rendszeresen emellé még olyan jelentős érveim mellett is, amikre már látványosan nem tudsz mivel visszavágni, helyette jelentéktelenebb dolgokon próbálsz fogásokat keresni és jó hangosan csapkolódni ezekkel.

    Olyanokkal jössz, hogy Kína pl. nem önellátó, amikor az elmúlt évtizedekben mindenki pont azon van megrökönyödve, hogy lassan már nincs olyan terület ahol még külső segítségre szorulnának, míg ezzel szemben valójában sajnos pont Európa az, ahol a gazdaság töménytelen kritikus fontosságú területen imporfüggő és ennek a mértékét szabályszerűen főként növelni tudja az, ha még szigorúbb forgalmazási szabályok szerint akarunk élni. Vagy az oroszok moralitásának vonatkozásába próbálod a szankciók kérdését terelni, holott a vitánk szempontjából nem ennek van jelentősége, hanem kizárólag a szankciók európára visszacsapó gazdasági hatásainak. Kitérsz olyanok elől aztán, hogy a klímasemlegesség mennyire egyeztethető össze a természetes evolúciós folyamatokkal. Vagy melldöngetve bedobod a vámokat, hogy majd jól megbüntetjük vele a "szennyezőket", de aztán csak hablatyolsz a környezetvédelem áráról, amikor felhívom a figyelmedet rá, hogy a másokat büntetni igyekvő vámjaidat bizony csak a saját állampolgáraiddal fogod tudni megfizettetni és nem pedig azokkal, akiket a szuverén jogaik gyakorlása miatt büntetni akarsz. Semmibe veszed annak a jelentőségét is örökké, hogy a rendelkezésreálló elektromos hálózat mennyire aránytalanul nagy fejlesztéseket igényelne ha a hálózatról táplált járművek többségbe kerülnének 15-25 éven belül és hogy mennyire kivetelezhetetlen az is a civilizáció fenntartásának szempontjából, ha az egyéni autózás visszaszorításával próbálnánk meg fenntartható viszonyokat teremteni a szűkebb energiaszállítási kapacitással kompromisszumot kötve, vagy akár annak a vonatkozásában is, hogy milyen gazdaságilag fenntarthatatlan mértékben növekednek már most is évről-évre az új járművek árai a kommunista diktatúrákat megszégyenítő európai szabályozási mánia miatt. Ezek a téma a döntő kérdései, nem pedig az a morális műfaszméregetés, amivel te megpróbálod elterelni a figyelmet az elektromos közlekedés döntő mértékű elterjedésének FIZIKAI KORLÁTAIRÓL.


    Utoljára szerkesztette: Dodo55, 2023.03.01. 21:56:00