• Irasidus
    #6
    Ez nem prototípus, ez látvány és marketing eddig, és nem valódi fejlesztés. Különböző állami intézmények pénzeire menntek rá ezzel a fejlesztésnek álcázott tüzijátékkal. A kérdés, hogy most, hogy NASAtól fog kapni egy kis pénzt, az mire elég.

    1.) szenzorok sincsenek mindenhol, így a hiba okát sem tudnák, de biztos ez a nagyon tuti módszer...
    2.) Általában 3 Raptor hajtőműből 1-2 gyári hibás. +2.1.) nem indult leszálláskor. Magyarul a hajtómű sincs kész.
    3.) Bármilyen eszközt először tervezőasztalon kell megtervezni, nem trial and error módban, egy COPV tartály esetében ez kifejezetten ostobaság. A tervezést nem tudod kiváltani próbálgatással. Az egész egy mérnöki bullshit.
    4.) A Hopper esetében egy kész technológiát reptettek (hajtómű, tartály), ja és volt forrás és dokumentáció, itt csak hájp van.
    5.) Az első típusoknál a legkritikusabb részek esetében láthatólag hiányoznak az illesztőgyűrűk, kizárólag hegesztve voltak a tartályok, ami borítékolhatóan nem bírta nyomást, és szét is vette a nyomás. A fizikát nem lehet becsapni.
    5.) Miféle fejlesztés az, ahol évente változik a tömeg, méret, hajtómű száma, típusa, de a tesztpéldány semmiben nem követte? Mit teszteltek, mert még a tömeget sem...
    6.) A tervezést nem hagyhatod el, de szólj ha tudsz valami tervről.
    7.) Igazából van még, csak itt untam meg...
    Utoljára szerkesztette: Irasidus, 2021.11.30. 14:57:31