• NEXUS6
    #98
    "Az esetek tört részére van spec. szabályozás, ami az aktuális eset kapcsán irrelevánsak. A kérdés hogy akkor miért is hoztad fel ezeket? Rafi éppen ugyanazon általános szabályok alapján lesz megítélve mint a repülőgép szerelő vagy a pizza futár, ez az állításom. Amennyiben úgy gondolod hogy ez nem áll, akkor kérem arra a törvényre hivatkozást ami szerinted meg kellene ítélni. Nem véletlenül nem tudsz ilyet mutatni, az egész szál csak a szokásos mellébeszélős maszatolás ahol irreleváns ágra terelődsz el csak hogy ne kelljen beismerned hogy tévedtél az elején. Ez a jól ismert sunyi gerinctelen taktikád."
    A Btk. tanulmányozása közben bizonyára elkerülte a figyelmedet, hogy a korábban kiemelt speciális területekre, háborús bűnök, közlekedési bűncselekmény van benne spec szabályozás. Ugy szintén ha tanulmányozod Arizona állam jogi szabályozását, amit úgy tűnik eddig elmúlasztottál akkor láthatod, hogy halállal, személyi sérüléssel járó baleset okozásával kapcsolatban van szabályozás. ARS 28-661 Ezt azonban az ügyész a vádiratban nem említette. Részletes indokolás nélkül sem te, sem én nem tudjuk miért. Ettől kezdve a pizzafutár párhuzamod megdőlt, véleményem szerint.
    Ha Rafaella vezetőként nem lett vádolva, akkor ez még inkább felveti a cég, aki a jármű műszaki és biztonsági állapotáért felelős, felelősségét. Ez a kérdés azonban a vádiratban nem szerepel, annak ellenére, hogy ezt az NTSB alaposan körüljárta.

    "A levélben kb. azt írja le hogy szerinte a 15.000 mérföldenkénti ütközési mutató(ami ugye egy tipikusan egy sima koccanás is) az sok, erre nyugodtan mondhatod hogy szerinted sok, más meg azt hogy szerinte belefér mert ezt a felsége is simán hozza. Ez nagyon nem az a kategória mint hogy szándékosan adathamisítást csinálunk vagy mérget engedünk a talajvízbe. Az baleseti adatok eleve elérhetőek voltak mivel riportot adott az Uber róla, a hatóság ezek alapján nem állította le a tesztelést, jogilag ez innen szinte kikezdhetetlen, ez amit az ügyészség is belátott, és ezt nem vagy képes elfogadni a saját beszűkült önvezetés ellenes látásmódodból.
    A VW példa arra viszont jó, hogy megmutassa azt hogyha fel tud lépni az ügyészség akkor tud lépni, rengeteg nagy cég fizetett már vaskos milliókat/ akár milliárdokat ilyen esetben."
    Agyalogni lehet a kérdésen. Az NTSB már kimondta a cég felelősségét, amit ez a levél csak megerősít. Az ügyészség meg valahogy máshogy döntött. Te alternatív, a cégre vonatkozó vád lehetőségét kérted. Én a VW botrányt említettem, de lehetne bármilyen szállítmányozó cég is példa, amelyik a járművek műszaki állapotáért felelős. És visszalőttem a kérdést, hogy mutass előbb egy ügyészi indoklást, hogy miért ezekre a jogi rendelkezésekre vádolja és miért csak Rafaellát, ami a vádiratban szerepel. Véleményt tudsz megfogalmazni, amit még is tényként próbálsz beállítani.

    "Ahogy, az önvezetés, képfelismerés alapelvén sem változtat a szoftver, elvben tudjuk mit kellene csinálni, csak nehéz azt a kódba hibátlanul implementálni. Ezért súlyosabb az hogy az ABS egyszerű kódja is ugyanúgy hibás volt.
    De ha szerinted a hagyományos autógyártók termékei eleve nem is relevánsan összehasonlítható példák, mivel nincs ilyen komplex megoldásuk akkor miért is hoztad fel őket? Ismét csak egy logika bukfenc amibe beleléptél az eszelten kihátrálási stratégiádban."
    Nincs itt bukfenc, max, már megbocsáss, csaka te felfogó képességedben van defficit. A hagyományos autógyártók még egy vizonylag egyszerű biztonsági rendszerrel, amilyen az ABS is évtizedekig xarakodtak, szemben az informatikai szemléletű cégekkel, mert náluk a biztonság az első. Ha meghal valaki, nincs mindent megoldó rebút, vagy reinstall! Lásd még BMW ezzel kapcsolatos politikájáról szól nem olyan régi SG cikk.

    "Zalazone kereszteződések:"
    Nem látom az általam linkeltet, és a többi millió szituációt amit jó lenne tesztelni közutak nélkül. Nem véltalanül nem (csak) tesztpályán köröznek már az önvezetés éllovasai, Amerikában régesrég meghaladták annak lehetőségeit."
    Őööö, nem értem a Zalazone kereszteződéseiről beszúrt képeim legalább olyan bonyisak, mint a te általad beszűrt kereszteződést mutató! :O