bannerbanner2
  • nibron
    #2291
    a comanche-t nem tudom, mert még nem repültem vele. ellenben a duke-ból van egy a cégnek (1976-ban gyártották). na arról el tudom mondani azt, hogy az a gép egyetlen "csavarban" sem egyezik a szimben lévővel. jó, hogy felhívtad a figyelmet rá, mert nem tudtam a létezéséről, plázáról letöltöttem, próba gyanánt. na most ez a pistonos repülő a valóságban olyan mint egy repülő tégla. nagyon nehéz vele repülni, talán ez is a népszerűtlenségének az oka (a benzines b60-as talán a gyár legkevesebbet gyártott gépe). a szimulátorban ebből semmi, de abszolúte semmi sem látszik. jó, még nem készült el. egyébként a műszerek sincsenek készen, de ilyen konfiguráció szerintem sosem létezett ebből a típusból. amit most ott látunk eleve átalakítás után lehet ilyen. nem tudom milyen elgondolásból alkották ilyenre, de ez az összeállítás nem túl szerencsés ehhez a típushoz. még a kapcsolók sem teljesen azok amik ezen a típuson vannak. lehet, hogy a turbo-n ilyen, de a pistonos-on nem.
    próbarepüléshez a bázisrepterét használtam (észak vegasi), szakadtam a röhögéstől ahogyan "repül". már guruláskor feltűnt, hogy közelében sincs az igazinak. repüléskor a vezérlés kritikán aluli, le sem tudom írni annyi baja van. trimmelés totál el van bszva. leszállás könnyebb mint talán bármivel, holott azért nem szeretik annyira mert nagyon nehéz vele leszállni. szóval van mit rajta fejleszteni. tulajdonképpen mindent. jelenleg semmi köze sincs az igazi géphez. ha összehasonlítom a p3d-ben kiadott b60-assal, ahhoz képest is nagyon gyenge. a p3d-s változat valamivel közelebb áll a valósághoz, a cockpit is kábé olyan mint az életben. de az is nagyon távol áll a valóságtól. xpl-en is szívesen kipróbálnám mert annak sokkal jobb az fd-je, de nem találtam hozzá b60-ast.
    egyébként ami rögtön feltűnt az, hogy a műszerek megjelenítéséhez, valszeg nem az msfs-be épített metodikát használják. ami azért baj, mert így a műszerek elveszítették a 3d-s hatásukat, a tükröződéseket, fényhatásokat és egyebeket. az fsx-ben láttam ilyet utoljára, már ott sem volt divat. amúgy a műszerek működése sem felel meg az igazi gépen lévőknek. van amelyik nem is úgy néz ki.

    "Milyen időjárásra adott válaszra gondolsz"
    szerintem elég egyértelműen fogalmaztam. ha nem lenne érthető, arról van szó amikor bármilyen változás éri a gépet, aminek a kiváltó oka az időjárás. pl. megváltozik a szélerősség/irány. párnahatás, légörvény, stb...
    na ilyenkor a gépnek reagálnia kell, magyarán a változásra valamilyen választ kell adnia. pl. 5mp alatt süllyed 300ft-et. ha erről nincs sdk, akkor a programozó lehet akár isten is, akkor sem tud megfelelő kódot írni. tehát az, hogy nincs weather sdk, eleve lehetetlenné teszi, hogy realisztikus gépet programozzanak. az pedig, hogy kikerülik az api-t eleve egy marhaság, mert azt nem lehet. hol illeszkedne a saját megírt engine? merthogy kell, mégpedig teljeskörűen. ezért mondom azt, hogy azzal, hogy hangoztatják, hogy írtak egy teljesen külön engine-t, az csak marketing. ha igaz lenne, az kábé olyan lenne, mint bármelyik játékhoz írnánk egy olyan modot ami tartalmaz egy teljesen másik graf.engine-t is. röhej.