• cylontoaster
    #349
    Nyilván a triviális, ha olyan jó a szenzor hogy felismerje :)

    Gondolom a két autó mozgásából lehetne erre következtetni, ahogy szerintem egy ember is ebből látja meg, mert kötelet nem mindig látni. Mindezt persze úgy, hogy inkább többről feltételezze hogy vontatvány, mert a két jármű együttes mozgása miatt lehet hogy vontatvány, mintsem hogy azt mondja hogy kicsi az esélye hogy vontatvány ezért nem az.

    És persze ott a másik huszárvágás (pláne csak önvezetős környezetben): kötelező jelzéssel ellátni mindkét autót, értelemszerűen úgy, hogy kiderüljön ebből hogy melyik melyik.

    Az tuti hogy kéne még jópár év, végig kéne nyálazniuk rendesen az elméleti eseteket, letesztelni mindet. Ehhez képest betolják a nálunk is oly divatos megoldást és áttolják a felelősséget (mint a vigyázz omlik a vakolat). Tényleg nem értem, hogy önvezetőként bétatesztnek sem nevezhető, viszont vezetést támogató eszközként kimondottan negatívan szereplő rendszert hogyan lehet közútra engedni. És kíváncsi leszek mikor és hogyan változik ez. Előbb lesz annyira kevés a baleset, hogy nem "érdemes" foglalkozni vele, vagy előbb tiltják be? Bedől az egész tech a francba (akár a Tesla csődje, vagy a törvényi szigor miatt)?

    Miközben egy csomó rendszernek, amin életek kevésbé/máshogy (pl. pénzügyi rendszerek) múlnak, elég erős törvényi követelményeknek kell megfelelniük, addig egy ilyen fosnál elég az, hogy a vezetőre tolják a felelősséget?