• Irasidus
    #331
    Az autonóm vezérlés, és az önvezetés nem ugyanazt jelenti. A vezérlőteremben, folyamatos telemetria kapcsolatban állnak a rakéta teljes rendszerével, több ember követi, hogy a program jól működik. Ha egy rendszer leáll, a redundancia miatt egy másik rendszer veszi át a helyét, ha meg se a redundancia, se az emberi irányítás nem segít, akkor bizony meghalnak az emberek. Bizony az emberi irányítás mellet is halnak meg emberek, meg az automatika hibájából is. Szalmabáb érv, azt gondolni, hogy az ember tökéletes, vagy az automatika nem alkalmas a feladata végrehajtására. Lehet ezt ragozni még, de én egészen mást állítottam mit amire te reagálsz.

    "Egyébként az hogy van ahol már engedélyezték a kormánykerék nélküli önvezető autókat, szintén cáfolata az eredeti állításodnak."

    Melyik állításomat cáfolta? Az engedélyezéstől még nem lesz biztonságos, a párhuzam a rakétákkal meg szintén csak azt igazolja, hogy elég kockázatos.

    "Most már csak a számokon lovagolsz? Akkor először tisztázzuk hogy szerinted nagyságrendileg hány röppálya elemet számítanak ki egy űrrakéta fellövése esetén?"

    Így van, a számokon lovagolok. Ugyanis tettél egy állítást, ami nem igaz, és így az egész mondandód dől mint a kártyavár. Az ördög a részletekben rejlik, talán már hallatod a mondást. Mivel te állítottad, hogy több tízezer pályaelem, talán meg tudod válaszolni a kérdésedet is. Bár ennek az önvezető autókhoz annyi köze, mint a vajas kenyérnek. Mindenesetre elég vicces, hogy a világ legveszélyesebb utazási módjához hasonlítva akarod bizonyítani, hogy az önvezető autók biztonságosak. Nem érzed az iróniát? :D