Egosoft X4
  • kisiku
    #6385
    Én ezért nem csinálok nagy komplexeket, felesleges is szerintem. Asszem egyedül a HQ-m olyan, hogy 8-10 féle dolgot gyártok vele, de általában 3-6 féle dolognál többet nem rakok egy állomásra. Pl a fegyvergyár csak azt az 5 fegyver/felszerelés típust készíti, ami van, nem rakok mellé még köztes anyagokat, azokat odaszállítom.
    A komplexumokkal már az X3-ban is gondok voltak, egyébként nem csodálom. Azért egy-egy modul is nagyon szépen kidolgozott 3D-s modell, azt olyan engine-nel, amijük van nehéz valószínűleg úgy megjeleníteni, hogy szép is, részletgazdag is és gyorsan megjeleníthető is legyen.
    Épp az előbb néztem végig az egyik kollégámat, hogy készíti a 3D modellt speciális koponya korrigáló sisak készítéséhez és itt ugyan nincs sem textúrázás, sem semmi extra, hiszen itt egy valós, fizikailag is megfogható dolog készül belőle, de komolyabb teljesítmény kell már ide is.
    Igen, ez is, mint általában a többi játék is, a processzort igényli jobban, mintsem a GPU-t, és ez a szánalmas, mert ez az egy alkatrész többe kerül már, mint maga az egész gép.