• teddybear
    #39
    Próbáltam forgalmi elemzést végezni, arról hogy mekkora személyi forgalmat tudna ez lezavarni, de enyhén kétlem hogy gazdaságos lenne.
    Gyorsnak ugyan gyors, de a kapacitása nagyon kicsi az átlagos tömegközlekedéshez képest. Mondjuk egy repülőgép-járat napi kapacitásával még össze lehet mérni, de tulajdonképp miért is kéne valakinek naponta mondjuk ezer kilométert utazni a munkába(és ugyanannyit haza)? A távmunka és a fejlett hírközlés idején ennek nem sok értelme van.
    A kétkezi munkásoknak meg ez marha drága, akkor jobban megéri a költözés az ipari központokba, vagy egyes gyártási elemek kihelyezése vidékre.
    Aztán a teherszállítás. Megint csak a korlátozott kapacitásból adódó fajlagos drágaságot tudom elsőnek megemlíteni. Kevés olyan dolog van, amelyet kis mennyiségben is érdemes ekkora sebességgel és költséggel elszállítani.

    Aztán ott van az erősen klausztrofób kialakítás is, ami sokakban leküzdhetetlen ellenérzést vált ki. Kevesen bírják ki hosszabb ideig egy teljesen zárt, mesterségesen levegőztetett, szűk fülkében órákig, ahol még megmozdulni és felállni se nagyon van hely. Hogy a szükségletek elvégezéséről ne is nagyon essen szó.