• mrzed001
    #6
    Aham, és hány fokon is? Linkeljek be neked egy ferrit-perlit diagramot?
    És csendbe jegyezném meg, hogy veled ellentétben én kovácsoltam is. Attól még hogy sárgásvörösre hevítettél (>1300 fok) egy két ujj vastag vasdarabot, az még nem fog elfolyni a kalapácsod alatt. Összeroppanni meg mégúgy se.
    És nyugodtan nézz utána, a repülőkben használt üzemanyag nem ég 700 fok felett. Meg a bútorok sem. Ideális szélcsatorna sincs, hogy az oxigéntöbblet hevítse.
    És ami a perdöntő, hőkamerával felvételt készítettek az épületekről. 250-300 fok, ennyit mutatott. Ez kb a bútorok meg a papír égéshője. Se a vas, se az acél meg se érzi.
    Pláne meg nem a fenti (2/3) emeleteken, ahol jelentősen kisebb terhelést kell elviselni ugyanannak a fémszerkezetnek, mint a torony aljában.
    Ezek csupán gépészként az alap tapasztalati aggályaim az egész 911-el kapcsolatban.

    Ha a gép becsapódását követően közvetlen dől le a torony, és oly módon hogy a teteje a becsapódás irányába lecsúszik róla, kb az lenne a reális.