• NEXUS6
    #43
    Hát azért az érintett területeken láthatólag nem vagy szakértő, de még talán tájékozott sem.
    A gépekben nem repülőbenzin, hanem JET-A-1 üzemanyag volt. Részletkérdés.
    https://www.youtube.com/watch?t=19&v=7nL10C7FSbE

    Azonban az épületek pont hogy úgy lettek kialakítva (ellentétben azzal, amit írsz), hogy egy központi mag és a viszonylag nagy teherbírású külső héj közé lettek a könnyűszerkezetes emeletek mintegy kifeszítve. Az épület tervezője, Minorou Yamasaki a természetben található szerkezeteket, pl nádszál, vette egyfajta mintaként, könnyű és erős. Az épület ezenkívül függőlegesen strukturálisan és funkcionálisan 3 önálló elemre tagolódott.

    Az hogy egyrészt az összeomlás úgy zajlott le ahogy, valamint, hogy kb 500 tűzoltó, rendőr katona és más a hivatalos személy tartózkodott az épületben jogosan veti fel azt, hogy az érintett hivatalos szervek és az épületek tervezői nem látták előre azok összeomlását, annak veszélyét.

    Szóval, ha el vetjük a különböző konspirációs elméleteket, az automatikusan felveti, az építész, a kivitelező és a mentést vezetők felelősségét a további elkerülhető áldozatok tekintetében.

    Ha jól tudom ilyen jellegű vizsgálat, és ilyen fegyelmi felelősségre vonás az esettel kapcsolatban nem történt.
    De javíts ki ha tévedek.