• Zozo0122 #19114
    Nem kell amúgy elérni a HS szintjét, megcélozhatja azokat is, akik unják az aggro túlerőt. Lehetne rétegjáték is, bár a Bethesdát ismerve nem az lesz, hanem közösségkedvenc és nagy vetélytárs.

    Ha én csinálnám, jó most így légbőlkapottan...nyilván mindezt megelőzné azért egy alaposabb kutatás, piacfelmérés és sok minden más, meg persze leginkább a pénzszerzés a vállalkozáshoz...de tegyük fel, hogy mögöttem van a Beth tengernyi pénze.

    - 20-30 fős csapat aki CSAK ezzel foglalkozik hosszú távon, folyamatosan elemez, odafigyel, keresi a rendszer hibáit, az OP lapokat, a kombinációs lehetőségeket, meg persze közben ötletel,kártyákat rajzol meg, animációkat készít stb.

    - Célcsoport: A HS értelmesebb játékosai. Így nyersen, pontosan ők, meg az újak és azok, akik kiábrándultak a HS-ből. A HS sikeres lett, de sokan már elkéstek, és szenvednek, mert lapjuk alig van, na nekik is tökéletes lehetőség, itt mindenki kezdőként indul. Na most ők rengetegen vannak, ömleni fognak az első napokban. (ha jó lesz a game maradnak is)

    - Fizetési modell: HS-hez hasonló, packok aranyért vagy pénzért. De vagy kicsit olcsóbban, vagy egyel több lap lenne a packban. Apró változtatás, de rengeteg pénzt hozna. Ebbe hat lap van öcsém, abba meg csak 5, nagyobb az esélyem jó lapra nem? De, vegyünk :D nyilván kicsit hamarabb összegyűjthető lenne a kollekció mint itt, de baj ez? Nem. Sőt, hosszú távon sem frusztrál annyira, hogy mindig azokat nyitod amiket már megszereztél, + 1 lap máris nagyobb esély másra. Arénához hasonló játékmód is lehetne, kisebb javításokkal: meghatározott számú early lap, end lap, legendary stb. Most csak mondtam valamit, de a cél itt: az RNG hatás csökkentése, nagyjából kiegyensúlyozni a játékmódot. Mondjuk max 1 legendary egy aréna deckben, és ha mondjuk te nem is kapsz, az ellenfélnek is maximum 1 van. kevésbé éreznéd az igazságtalanságot, ez is pozitívum lehet sokaknak, akik ezt jobban szeretik mint a rankedet. Rankeden amúgy hosszabb lenne a létra, mondjuk 50 fokos, a hátlap annak járna aki eléri a rank 40-et, rank 20-nál ez a hátlap csicsásabb lenne, legendnél meg csillogna is vagy mit tudom én, a lényeg szintezett jutalmazási rendszer. Rank 40-nél, 30nál, 20nál és 10nél ingyen packot kapnál, ha eléred a legendet akkor 3 ingyen pack még. Gondoljuk ezt végig, ha fenntartható az elégedettség akkor a játékosok szeretni fogják, nagyobb eséllyel költ pénzt is majd a packokra, vagy mert eljut oda, hogy megéri áldozni nekik kicsit cserébe a játékért, vagy mert olcsóbb úgyis, vagy mert sietteti a kollekciógyűjtést, a HS-nél ez túl lassú. Azonkívül ahogy telik majd az idő a kezdők nyilván itt is hátrányban lesznek, de mégis szíveseben fektetnek majd be kis pénzt az elején, hogy nagyjából szintre kerüljenek, mert olcsóbb, jobb, szerethetőbb, stb.

    Játékmenet: gyors, közepes, lassú, mindenre lenne lehetőség, minden classnál, minden szinten. (kezdő vagy pro mindegy, a lényeg, hogy lennének használható lapok alapból is, nyilván packokból jobbak is jönnének, de használható lenne egy mezei Csincsillapatkány is 2/3 statokkal, mert mondjuk minden kör végén 50% eséllyel ad életet egy újabb csincsillapatkánynak. Lehetőséget adnának használható decképítésre az alap lapok is, mondjuk már kezdetnek 500. Néhány fegyver, spell, artifact stb classfüggetlen lenne, tegyük fel egy rozsdás 1/2 kardot bárki hazsnálhatna, egy tegnap kezdett játékos is, akinek épp a mage tetszik. De ha alap lapokkal is ilyen jól el lehet lenni, akkor miért kéne venni packokat? Azért, mert a jobb, erősebb lapok ugyanígy onnan jönnének, ahogy a HS-nél is. Azonkívül az összes classspecifikus lap packokból jönne, viszont egy kis csavarral: nyitottál mondjuk 6 lapból szerencsésen 4 neutralt és 2 mage lapot. Maradjunk most a HS classoknál, de nyilván másokat raknék bele. Na most, vagy megtartod a 2 mage lapot, vagy ha épp úgy tartja kedved, mert mondjuk már megvannak akkor lenne egy ilyen opció: csere. Eldobsz 2 lapot, kapsz helyette egyet véletlenszerűen. Ha vársz egy kis ideig, mondjuk egy hónapot és összejön 60 lapod amit nem hazsnálsz/megvan akkor szépen becseréled, és bár full random, megkötésekkel, mint pl. legendaryra kevés esély, azért mégiscsak kicsivel beljebb vagy ezzel is, egy kezdő is sokkal hamarabb szintre hozza magát.

    Aggro: lenne rá lehetőség, de ki lenne egyensúlyozva, és NEM állná meg a helyét az 1000 dustos pakli a 20000 dustos ellen. Épp ezért, a komoly aggrodeckekbe is komoly dustmennyiséget kellene fektetni, mert így igazságos. És akkor mi marad a kezdőknek? Az, hogy már az alap lapok is szépen használhatóak, azonkívül a lapjaik is gyorsabban esnek a fenti változások miatt, így hamarabb felzárkóznak. Ráadásul nem fogja Gyökér Pista 1 nap alatt végigverni a rankedet facehunterrel, mert bizony rank 40 körül már igencsak el fog akadozni. A kitolt ranglétra (50) is azért van egyébként, hogy tényleg nagyon szűk réteg érhesse el. Persze lesznek majd igazán őrültek aki kmegpróbálják gyenge aggro deckekkel elérni és előbb utóbb sikerül is nekik: nos, ők tényleg JÓ játékosok, átlag nyomi erre nem lenne képes, ők ezt egyéni kihívásként teljesítették és jár a tisztelet.

    Most csak összeokádtam valamit nagy hirtelenségében, nyilván milliónyi hibát ki tudtok majd hozni belőle, nekem fél óra alatt ezt sikerült, de ha van eszük, a Beth több év munkájával hoz majd egy olyan játékot ami lenyomja ezt. Én azt se bánom ha nem elegek hozzá, én csak azt akarom, hogy kicsivel élvezhetőbben lehessen tolni ezt a műfajt. maradhat a HS is, csak akkor nőjön fel és tolja bele a pénzt még jobban a Blizz, tegyék szépen rendbe a játékukat :)