• Dodo55
    #26
    Én a magyar gazdaságban azt nem értem nagyon, hogy az állam miért alacsony fordulatszámon való felkapcsolgatással (egyre romló fogyasztás mellett adómérték növeléssel) próbál sebességre (bevételre) szert tenni, miért nem hagyja inkább pörögni azt a motort (rövidtávú bevételkieséssel, a rettenetes terhek csökkentésével felpörgetni a fogyasztást) a teljesítményleadás szempontjából optimális fordulatszámra (arra a pontra, hogy a magyar tőke fellélegezhessen szintén a terhek csökkenése által és megerősödhessen a megnövekvő lakossági fogyasztás által).


    Szerintem már középtávon (1-2 év elteltével) nagyobb adómennyiség folyna be alacsonyabb tehermérték mellett a megnövekvő, lendületbe jövő pénzforgalom miatt. Így viszont ahogy most mennek a dolgok azt látom, hogy ötödikben gyilkoljuk a motort 30-nál már bőven alapjárat alatt, csoda hogy még jár...


    (Lehet elsőre hülyén hangzik az autós példa, de szerintem nagyon alkalmas ezt az egészet szemléltetni)