
Topikszabályzat:
-Az értelmetlen, kötekedő, spam, warez, reklám hozzászólások tilosak, és törölve lesznek!
-
kisiku #5117 Na, erre baromi kíváncsi leszek:
"• Improved balancing and accuracy of combat calculations when player is not present. "
Ez az, amit már többször is ecseteltem.A legjobb játszótér erre Shattered Singularity.Asszem hamarosan elbontom onnan azt a két állomást, mert baromi idegesítő a félóránkénti nyavalygása a Def.Officer-nek, hogy megtámadták.
Ráadásul simán ki tudná lőni a 20-25 percenként "megjelenő" Xenon I-t egy Metalworks Yard vagy egy Construction Shop,csak aljas és szemét módon kalkulál a gép.Milyen az,amikor azt az üzenetet kapom, hogy "Taranis was destroyed by Drostan in Ascendancy" Namost a Drostan az egyetlen bombázó a játékban, oké hogy novadrone-nal lő, de azonkívül más nincs neki.Egy Tarhonya meg azért "kicsit" erős.
Érdekes, ha velem van, esélye nincs semminek, hogy megközelítse, nem hogy kilője...
" Improved response of player owned stations to nearby player ships being attacked. " - ez viszont most is jól működik.Megtámadnak engem vagy valamelyik hajómat egy saját állomásom közelében, akkor az állomás is támadásba lendül.De csak javítsák, hajrá!
" Improved relation change behaviour on accidental hits, preventing friendly factions from attacking each others so fast. " - ez jó, legalább nem kell annyit aggódnom a hajóim kicsit idétlen félrelövései miatt.