Eriongtk#49
Neked meg azért gratulálok, mivel te is megerősítettél: "És most felsoroltad azokat a negatív tulajdonságokat ami az ilyen hack 'n' slash/akció/ügyességi játékok 90%-ban jelen van."
--- tudom, pont ez a baj. Nem a játékélményre mentek rá ezek a dolgok, hanem azért, hogy még ezzel is kitolják a játékidőt.
Itt van pl a Darksiders, az igazi H'n'S játék, mégis a puzzle részek jók voltak benne, igaz kicsit már sok a vége fele...
Másfelől, csak azért, mert 1 játék külső kamerás, nem lesz hack n slash (hogy k a negatívumoknak 90%ban benne legyenek)
"Az lehet de a TFU nem az ügyességi részekre épít "
Pont ez a lényeg. A játéknak miért kell az utolsó körökben erre építenie?
Látom sikerült kiemelni neked is azokat, amikbe bele lehetett kötni. "Gratulálok!"