• BenceYCE
    #98
    Jó ötlet. Itt mao-n még az is probléma, hogy az autósok a Dózsa Gy. úton pl. elfelejtik követni a terelővonalat/záróvonalat ha leesik a hó. Van is belőle baleset bőven.

    Másik probléma, hogy nálunk is vicces, hogy egymást érik a buszok a 7-es vonalcsaládnál, hiszen egy már régen megépítendő metrót próbálnak helyettesíteni. A metróval viszont ez a szörny sosem fog tudni versenyezni, pont amit írtam, mert ez is csak a felszíni közlekedést erősíti. Fosásig vannak emberrel, mégsem furkálják a földet, hogy metrókat építhessenek, inkább ilyen gyökér találmányokon agyalnak. A kereszteződés és a kanyarodás sztem még mindig nincs megoldva. Mekkora forgózsámolyok kellenek erre? Érdekes szitu, h beszélgetsz valakivel, aki aztán a forgótrepnin állva odébb megy 2 métert. Vagy marad az, hogy letúrnak 4 háztömböt a sarokról, hogy a kanyarodási ívet ne zavarja. Egy rácsvonalként épített városban (értsd nem pókhálórendszerű mint Pest) meg elég gáz mindig L alakban közlekedni. A metrót arra vinnék amerre szükség van rá. Én szeméyl szerint várom már, a Délit eldózerolják végre ha kész a 4-es metró, aztán neki álljanak a Nyugatit összekötni a Kelenföldivel. Az egyetlen dolog ami hátráltatja ezt a pénz és az alagútrendszer. Másrészt inkább ha már diktatúrában élnek szóljanak bele a fizetésrendszerbe és mindenki a lakhelyéhez legközelebb eső, szakmájába vágó munkahelyre irányítsanak át, hogy ne kelljen annyit közlekednie.