• BenceYCE
    #95
    Nagyon jó és összeszedett kritika és el kell ismerjem jó szemszögből látod a dolgot. Az egyetlen dolog amin tudnak spórolni az az irányító személyzet, ami előtt értetlenkedve állok, hiszen filléres dolog ha az egész cucc üzemeltetési költségeit tekintem, főleg Kínában. A másik valóban problémás dolog az a sebesség. Adott szerelvényhosszúsághoz adott ajtószám kell X méterenként. A szélessége legalább 3x-osa egy átlag villamosénak, tehát az utascseréről minden közlekedésben szakmabeliként jártas ember tudja, hogy nem 3x-osa lesz az adott ajtón az utascsere ideje, hanem a köbön. Ezzel még a BKV átlagsebességét sem fogják tudni hozni, ha a megállókat sűrűn helyezik el. Ha valamiért mégis a sebesség is fontos szempont lesz, akkor mindenképp el kell kerüljék a földfelszíni közlekedést városon belül metróval, azon kívül vasúttal. A mozgó járdával is jobban járnának mint ezzel a torz elméből kipattant hülyeséggel.