• lopbisz
    #77
    akkor nézzél utána...

    Pár példa:
    A kettes metrót simán össsze lehetne kötni a Gödöllői hével. A hév és a metró nagyon hasonlít egymásra . Tehát ez műszakilag nem probléma.
    Egyedül közös járművet kéne venni hozzá. De a hév már rohad úgy is járműbeszerzés kell, a kettes metrón pedig a fék hibás alstomot akarják...
    Asltom helyett lehetne egy olyan új jármű, ami rotterdamba is közlekedik = Metró is tud lenni és hév is felső vezetékkel. Eredménye: átszállás mentes és minimum 60km-es sebbeségű "hév" közlekedne a kettesen.. ( most a hévek 30km-el vánszorognak..)

    A 4-es metró a kelenföldi pályaudvarnál (ha nem épitenék meg szarul) a vasúti sínekre simán kimehetne és lehetne negyed annyiból egy dupla akkora vonala a metrónak mint most..

    És ez mostanság is megoldható lenne, nem távlati álom terv.