• Zenty
    #106
    "metro-hev osszekotessel tobb gond is van"
    milyen? Jelenleg minden hévet drága üzemeltetni és főleg azért mert mindentől különnáló a hálozatuk..
    Egy integráció után, nem csak minőség javulás lenne hanem az üzemeltetési költségek is csökkenének.
    Az emlitett rotterdami metró alulról is kaphatja az áramot és felülről is. Amikor alul van akkor eltűnik a felső vezetéke. Tehát nincs szükség a kettes metrót áttépiteni felső vezetékesre. Csak egy univerzális jármű kell ami nem lenne drágább egy alstomnál.

    "Mint mondtam nekunk itt Pestre most a legolcsobb az elektromos busz (troli) es a hagyomanyos villamos lenne." A troli nem tud kiszolgálni nagy tömeget. A villamos már jobb külkerületekre. A metróval sincs baj mert hosszabtávon jobb lehet, de normálisan kell megépiteni és tervezni.