tsw
  • lammaer
    #2170
    Most hosszasan elmélázhatunk a kategorizáláson, hogy akció RPG e vagy nem de sztem nem ez a mérvadó abban hogy egy harcrendszer élvezetes e.

    Jelenleg pl a Star Trek Online-val játszom, az se akció RPG: ott se kell úgy harcolni mint realtime támadok/blokkolok/félregurulok - ott is kb annyi hogy mozogsz WSADval, kijelölöd a célpontot aztán lövöd el a skilleket, a gép meg dobálja neked a számokat.
    Mégis, az valahogy élvezetes mert változatos, a különböző skillek valóban valahogy egyedibbek, ha valamivel lősz vagy ütsz annak van némi effektje.... vagy lehet taktikázni hogy mondjuk rárontasz a célpontra közelre mert shotgunozol, vagy éppen tábolabról osztod sniperrel, esetleg megkínálod őket kábítógránáttal. És ezek tényleges hatások, nem csak leírják hogy te most eldobtál egy gránátot, és kapsz két countert kábulásra.

    Itt meg az egyetlen "élvezet" amig kitalálod a buildet, de maguk a skillek teljesen egykaptafásak mindenféle egyediség nélkül (az egyik ilyen countert tesz rá, a másik meg olyan countert azt kész).

    Hát komolyan, teljesen elkeseredtem hogy az hogy puskát használsz az égegyadta világon semmiféle különbséget nem jelet attól hogy mondjuk baltával csapkodsz. Nincs benne konkrétan ranged harcmodor, itt kb minden harc testközeli melee, max a cimke az hogy te most éppen puskát használsz, miközben gyakolatilag a szádban álló mobokra lövöldözöl.... mindezt ultraérdektelen effektekkel megspékelve.

    Utoljára szerkesztette: lammaer, 2016.12.16. 13:58:18