elektromos, napelemes, hibrid- és egyéb alternatív meghajtású autók
  • Sequoyah
    #316
    Te el sem olvastad amit korabban irtam?


    Ki a fene fizetne ki? Hat a fogyaszto. Ha valaki 2x annyit fogyaszt mert elektromos autoja van, akkor nyilvan 2x annyit fizet. Bumm, megvan a penzed a fejleszteshez. Ha az aramszamlad eleg a teljes halozat kiepitesehez, akkor az aramszamlad duplaja eleg a halozat duplajanak a kiepitesehez. Ha nem mindenki igenyli, akkor pedig nem kell duplazni sem. Ez sima mikrookonomia 101.

    A gyorstolto-fetisizmusodat pedig elfelejthetned. Alig valaki vesz gyorstoltot otthonra, meg ugy is, hogy jelenleg nem a csorok veszik az elektromos autot, szoval telne ra. Majdnem mindenki lassu toltessel tolt a teljes ejszakat kitoltve. Az a nehany pedig fizesse ki a sajat halozatanak a biztositasat, vagy szereljen be egy otthoni energiatarolot, hogy semmibe ne terhelje a halozatot. A gyorstoltok a kiepitett publikus toltoallomasokra kerulnek. Es egyebkent is, ha a gyorstolto a teljes halozatot veszelyeztetne mert csucs van, akkor le lehet csapni csak a gyorstoltot.

    A valosagban a aramfogyasztas karakterisztikaja nagyban javulni fog. Ma az atlagfogyasztashoz kepest nagy teljesitmenycsucsokkal kell megbirkozni a nyari hosegek, vagy az este 6 orai roham soran. Ehhez kepest a fogyasztas szepen ki fog simulni teljes ejszakara, szoval meg profitabilisabb is lesz az aramszolgaltatas. Ezt nem en mondom, hanem az iparagban dolgozo szakertok, akik mar ma is latjak a fogyasztasi szokasokat. Innen csak matek felextrapolalni tobb fogyasztora.

    Erre eddig nekem még senki nem válaszolt soha...

    Most hogy harmadjara is megvalaszoltam neked fel napon belul, remelem nem fogod ezt a mondatot soha tobbet leirni.