elektromos, napelemes, hibrid- és egyéb alternatív meghajtású autók
  • Sequoyah
    #312
    Par tucat vasarlo? Mar most sokkal tobb mint par tucat vasarlo van elektromos autoval, es ezt meg a mai halozat is birja.

    Beszeljunk az extrem vegletrol, hogy MINDENKI lecsereli az eletromos autojat. A becslesek szerint ehhez a mai kapacitas kb duplajara lesz szukseg. Egyszerusitsuk a kepletet, hogy a halozat egyetlen eleme sem alkalmas a mai formaban, es MINDENT meg kell duplazni.

    Szoval a befektetes annyibol all, hogy mindent ujra fel kell epiteni a mai melle. De cserebe a fogyasztas is duplazodik, ahogy a szolgaltato bevetele es profitja is. Ha egyszer mindent megepiteni megerte, akkor masodszor megepiteni is pont ugyanugy meg fogja erni.

    Javit a helyzeten, hogy nem kell valojaban mindent megduplazni, peldaul a vezetekekkel (plane az oszlopokkal) semmi problema, es azok tetemes koltseget kepviselnek. Ezenkivul a know-how is rendelkezesre all mar, inkabb csak epiteni kell, mint kutatni-fejleszteni. Villanyauto nelkul pedig a szolgaltatok ma inkabb amiatt haborognak, hogy CSOKKEN a fogyasztas, reszben a napelemek terjedese miatt.
    Es minel kevesebben vannak, egyenesen aranyosan a plusz kapacitas is kevesbe kell.

    Szoval igen, a villanyautosok nyilvan tobbet fizetnek, mivel tobbet is fogyasztanak, es az aram dija mindig is a fogyasztas dijabol jott ki. Dupla fogyasztas, dupla halozat, dupla penzt fizetnek. Nem is ertem ez miert merult fel kerdeskent? Nana, hogy tobbet fizetnek.
    Eddig megterult, ezutan is meg fog.