elektromos, napelemes, hibrid- és egyéb alternatív meghajtású autók
  • Sequoyah
    #297
    Valasz erre


    Nem a tudosok es a mernokok ontik a penzt, hanem a befektetok. Egy szoval sem mondtam, hogy az atlag befekteto okos lenne:) De egyebkent nyilvan akkor kell donteni az innovacioba a penzt, amikor van ra, es jol megy a dolgunk. Aztan a baberokat akkor kell learatni, amikor epp nem megy olyan jol. Es ez koztudottan kockazati toke, es nem uj dolog a befektetoi piacon, viszont eleg gyakran be szokott jonni (maskor meg nem).
    Es koncepcionalisan eddig ugy nez ki bejon a dolog, mert az auto jo es mukodik, a vasarlok veszik eleg jol. A legfobb problemajuk most az altalanos tapasztalatlansaguk a tomeggyartas teren, de ez mar egyedi problema, nem elvi.
    Ha sikerul surgosen (azaz honapokon belul) megoldani, ES megtartani a lepeselonyt a konkurenciaval szemben, akkor vegre nyeresegbe fordulhatnak.
    Ha viszont most se sikerul felporgetni a gyartast, ES/VAGY a konkurencia vegre valahara eloall valamivel ami legalabb annyira meno, mint a Tesla, akkor bukta lesz, mint ceg.

    De Musk celja nem a nyereseg, az csak eszkoz. Ha a Tesla csodbejut, de elterjed a villanyautozas, es a SpaceX csodbejut de valaki mas leszall vegre a Marson, o boldog emberkent hal meg. MIndkettoben vitathatatlan lesz az o resze, meg akkor is, ha a golt nem o rugja be.