elektromos, napelemes, hibrid- és egyéb alternatív meghajtású autók
  • molnibalage83
    #296
    A probléma az, hogy az ugrásszerű terhelés miatt helyi szinten ez nem "sima" lekövetés. Nem gondolkoztál el azon, hogy vidéken miért a telelpülés szélén van az egy vagy kétállásos gyorstoltő? Jah, hogy ott van a trafó...

    A villanyautót eladó cégek nem áramtermelő cégek és nem is a MAVIR. Tehát az, hogy te itt mindenféle nem létező kooperációt hiszel, az laza álmodozás...

    A benzinkút fejlődése meg jól leírja az egészet. Az kezdet kezdetén patikában vagy vegyesboltban vehettél benzint. Az első töltőállomásokon kézi szivattyú volt és egy töltőhely, majd csak a forgalom növekedésével lett szivattyús és több töltőfej.

    Na a bibi ehhez képest az a gyortöltésnél, hogy szinte instant új trafó kell, már 10 db autónál is, ha egyidejű töltés van. Vagy, ha korlátozott a teljesítményt, akkor nincs gyorstöltés. A mai töltők is így működnek. Na, szerinted miért....?

    Könnyebb lecserélni az erőművet? Amikor a világ több pontját boszorkányüldözés van az egyetlen tiszta és szabályozható erőmű ellen, ami bárhol telepíthető a világon? (Atomerőmű.)
    Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2018.03.23. 14:59:11