

| ISI | Studio-397 | STEAM | S397 Workshop | rFactor2 Store | Forum | DevCorner | Facebook | Twitter | GY.I.K. |
| rF2 Tracks DX11 | rF2 Tracks DX9 | HungarianSimWorld| BSimRacing | VirtualR | RaceDepartment |
-
#2551
Ez a setup kérdés ennél kicsit bonyolultabb. Egyáltalán nem biztos, hogyha a legjobb szétküldi a setupját akkor mindenki 2.03-at fog menni. V8-ban (mondjuk nem a legjobb voltam:D) küldtem néhányszor setupot, aztán általában az a kérdés jött, hogy ezzel hogy tudok menni. WTCC-ben Willy cartárs mindig elkérte a setemet, de cak a difi miatt, mert azzal gyorsult, de a többi része használhatatlan volt neki.
Szóval ez a setupolás inkább arról szól, hogy magadra hangold az autót, neked jó legyen. Nincs egy mindenvivő set, amivel bárki jobb a többinél.
Ráadásul ahogy észrevettem rF2-bn már amúgy sem az számít, hogy egy körön mit tud az ember. Túl sok a változó ahhoz, hogy szétgyakorold magadat futam előtt.
Ha tudsz egy jó versenytempót menni, nem forogsz meg 87-szer mint én tegnap, és tudsz a változásokhoz alkalmazkodni akkor van esély az elejében végezni.
Pl ami rF1-ben jó volt, hogy 2 kiállásnál 3 részre osztottad a futamot és úgy tankoltál az itt nem nyerő. Ha az elején nincs felgumizva (mrt mondjuk az admin félrenyom:D) akkor a nehéz autó nem fog olyan jól tapadni mintha a vége felé lenne benne több benya egy csere után. Viszont ha kevés a benya akkor elbukja az ember azt a taktikai előnyt, hogy várhat az esőre. Persze ha hamar jön, vagy éppen nem jön az eső akkor végigszenvedi a futamot nehéz autóval.
Nem írom tovább, mert ezer verzió van. Ez a jó benne.:)