• zolee145
    #2551
    Ez a setup kérdés ennél kicsit bonyolultabb. Egyáltalán nem biztos, hogyha a legjobb szétküldi a setupját akkor mindenki 2.03-at fog menni. V8-ban (mondjuk nem a legjobb voltam:D) küldtem néhányszor setupot, aztán általában az a kérdés jött, hogy ezzel hogy tudok menni. WTCC-ben Willy cartárs mindig elkérte a setemet, de cak a difi miatt, mert azzal gyorsult, de a többi része használhatatlan volt neki.

    Szóval ez a setupolás inkább arról szól, hogy magadra hangold az autót, neked jó legyen. Nincs egy mindenvivő set, amivel bárki jobb a többinél.
    Ráadásul ahogy észrevettem rF2-bn már amúgy sem az számít, hogy egy körön mit tud az ember. Túl sok a változó ahhoz, hogy szétgyakorold magadat futam előtt.
    Ha tudsz egy jó versenytempót menni, nem forogsz meg 87-szer mint én tegnap, és tudsz a változásokhoz alkalmazkodni akkor van esély az elejében végezni.

    Pl ami rF1-ben jó volt, hogy 2 kiállásnál 3 részre osztottad a futamot és úgy tankoltál az itt nem nyerő. Ha az elején nincs felgumizva (mrt mondjuk az admin félrenyom:D) akkor a nehéz autó nem fog olyan jól tapadni mintha a vége felé lenne benne több benya egy csere után. Viszont ha kevés a benya akkor elbukja az ember azt a taktikai előnyt, hogy várhat az esőre. Persze ha hamar jön, vagy éppen nem jön az eső akkor végigszenvedi a futamot nehéz autóval.
    Nem írom tovább, mert ezer verzió van. Ez a jó benne.:)