

| ISI | Studio-397 | STEAM | S397 Workshop | rFactor2 Store | Forum | DevCorner | Facebook | Twitter | GY.I.K. |
| rF2 Tracks DX11 | rF2 Tracks DX9 | HungarianSimWorld| BSimRacing | VirtualR | RaceDepartment |
-
Hellboy76 #18403 Oke, lesz ra idom :)
Az F1 2018-as es a korabbi Hringet mar rapozicionaltam erre a verziora. Onnan csak at kell dobalni a dolgokat.
Akkor kezdek a CAM fajlal. A forgatos eszkozzel nem boldogultam. Majd berakom csak a fajlt es a camerakat csak attologatom. A palya melletti bukoterek is hatalmas poliginokbol vannak, azt is fel kell bontani realroad miatt. A belso terulet is meg full fuves, aszfaltra kell cserelni. Persze sok helyen maskal oldotta meg, rf2-ben meg nem lehet egy mask texturaval 2masikat keverni, v csak en nem tudom.
A codis novenyzet lenne jo, de az tobb ezer objekt, attol osszesz@rja magat.