

| ISI | Studio-397 | STEAM | S397 Workshop | rFactor2 Store | Forum | DevCorner | Facebook | Twitter | GY.I.K. |
| rF2 Tracks DX11 | rF2 Tracks DX9 | HungarianSimWorld| BSimRacing | VirtualR | RaceDepartment |
-
#16267
Max-ban tudsz módosítani is a a pályán? Igazából két hülyeséget látok benne így videók alapján:
1) A célegyenes vége onnantól kezdve, hogy elkezd lefelé menni már nem törik meg. A Codinál van egy lejtő, majd a bokszutca kijárat után vagy 50 méterrel vízszintesre vált, és így is megy el az egyes kanyarig. Onnan megint lejt tovább ahogy kell. A valóságban az a törés nincs benne.
2) Ugyanezt eljátszották a 11-es és a 12-es kanyar közt is. Van egy lejtő, majd az egyenes közepén vízszintesre vált a pálya. A valóságban ez egyenletesen lejt a kanyar bejáratig.
Plusz van mégegy dolog, bár ez már szőrszálhasogatás a javából: a célegyenes vége igencsak huplis lehet. Tavaly volt szerencsém testközelből nézni, ahogy a DTM Mercik elpattognak ott az aszfalttól. :)
Amúgy maga a pálya szép. Sőt, talán rF1-hez már meg is csinálták egy korábbi verzióját, de ez a két lejtőhiba talán már azokban is benne volt.