

| ISI | Studio-397 | STEAM | S397 Workshop | rFactor2 Store | Forum | DevCorner | Facebook | Twitter | GY.I.K. |
| rF2 Tracks DX11 | rF2 Tracks DX9 | HungarianSimWorld| BSimRacing | VirtualR | RaceDepartment |
-
#16240
Elvileg teljesen logikus dolog egy difizáras autónál. Elfordítod jobbra a kormányt, lekerül valamennyi súly a jobb oldali kerékről. Ha utcán nagy gázt adsz az autó megy tovább a megadott irányba, csak épp elforog az ívbelső kerék. Egy difizáras autónál viszont nem forog el az ívbelső, viszont a nagyobb tapadás miatt az ívkülső kerék kormányra gyakorolt hatása érvényesül jobban.
Ha egyenesben padlózol egy ilyen autót akkor a bal kerék jobbra akar fordítani, a jobb kerék meg balra. Ha közben itt-ott vannak víztócsák akkor szépen megrángatja a kormányt a kezedben.
Elsőre nekem is szokatlan volt. Meg úgy általában mindenkinek, hiszen elég kevés embernek van otthon difizáras elsőkerekes 300+ lovas kocsija, slick gumikon. :)