

| ISI | Studio-397 | STEAM | S397 Workshop | rFactor2 Store | Forum | DevCorner | Facebook | Twitter | GY.I.K. |
| rF2 Tracks DX11 | rF2 Tracks DX9 | HungarianSimWorld| BSimRacing | VirtualR | RaceDepartment |
-
#14262
Szerintem rosszul értelmezed az rF2 gumiját. Mármint amit látsz. Az szerintem a valóságban is pont úgy van, mint ahogy kijelzi, és az F1-es közvetítés sem kamu. Viszont van két dolog: az egyik a gumi felülete, a másik pedig maga az egész szerkezet. A gumi felülete valószínűleg pont úgy változik mint ahogy látjuk. Közben magának a guminak a hőmérséklete, a külső belső középső rész, és a köztük lévő hőátadás egy ennél sokkal lassabb folyamat. Egy elfékezéstől nem gyullad ki az egész gumi, de az a rész amivel radírozol az aszfalton nem potyára füstöl. Persze amikor elengeded a féket és gördülni kezd még fordul 4-5-öt és már vissza is megy az alap hőmérsékletre.
Esetleg olyat lehetne csinálni, hogy külön jelezné a felület, és külön a szerkezet hőmérsékletét.
Utoljára szerkesztette: zolee145, 2016.09.26. 14:33:11