

| ISI | Studio-397 | STEAM | S397 Workshop | rFactor2 Store | Forum | DevCorner | Facebook | Twitter | GY.I.K. |
| rF2 Tracks DX11 | rF2 Tracks DX9 | HungarianSimWorld| BSimRacing | VirtualR | RaceDepartment |
-
#13860
Pár hónap után megint elővettem a LaFerrarit. AC Barcelona, tesztelgetés. Nem tetszett, módosítottam pár dolgot. Pár óra alatt sikerült megcsinálni, hogy úgy viselkedett ahogy elvárnám egy ilyen autótól. Na jó, nézzünk fel a Nordra. Háát... estem keltem. Olyan szinten máshogy viselkedik, hogy azt elmondani nem lehet. Mikor melegedett a gumi már jobb volt, de rájöttem, hogy nagyon ritkán tudok padlógázt adni.
Eltelt pár óra, most rákerestem a neten egy valódi körre. Na a faszi ugyanolyan óvatosan vezet mint én (a többi pályán lévőt persze előzgeti). Manettino CT off állásban van ahogy látom, vagyis asszem Karotta mondta, hogy ez a "talán meghalsz" állás. Ezután még egy van, az ESC off, ami a "biztosan meghalsz" állás.
Ha a "talán meghalsz" állásnak megfelelően állítom be a segítségeket akkor egész jól elboldogulok az autóval a Nordon. Más pályán, pl Barcelona, vagy Yas Marina kikapcsolt segítségekkel is lehet mókázni, van hely ha hibázol. Meg persze nem dobál annyira, hiába lézeres Barcelona is. Nyilván másabb azért egy rendes épített pálya, mint a Nord, ahol leaszfaltozták a domborzatot. :)
Na mindegy, szóval lehet, hogy jó a fizika. :)