

| ISI | Studio-397 | STEAM | S397 Workshop | rFactor2 Store | Forum | DevCorner | Facebook | Twitter | GY.I.K. |
| rF2 Tracks DX11 | rF2 Tracks DX9 | HungarianSimWorld| BSimRacing | VirtualR | RaceDepartment |
-
#13774
Nincs korlátozás. Ez a jó, és a rossz is benne. Bármit csinálhatsz. Annyi történik, hogy pl maga alá csuklik a kerék, vagy egy gázadásra kifordul oldalra, vagy éppen nem lesz semmilyen mozgása, ha úgy állítod be a lengőkarokat. A mozgást fel és le irányban a hdv-ben tudod korlátozni, gyakorlatilag ez a lengéscsillapító mozgását korlátozza.
Gondolj bele, hogy elkezdesz építeni a valóságban egy futóművet. Fogsz egy lengőkart, rögzíted a karosszériához. Ez még mozog minden irányba, tulajdonképpen csak körbe nem tudod fordítani, mert ott a kocsi az útban. Aztán beszerelsz egy másikat, ez is megy mindenfelé. Aztán berakod az alsót, ami jó eséllyel már csak fel/le ír le egy ívet, mert két bekötési pontja van. Aztán jön a kormányösszekötő, de ez is lifeg.
Ezután mindezt hozzá csavarozgatod az agyhoz, így már egy jól leírható rendszerben mozognak együtt, de még mindig lifeg minden. Utána beépíted a rugó/lengéscsillapító egységet, és akkor már van egy középállásod, meg fel/le egy végállásod. Aztán jön a kerék, majd lerakod az emelőről, és megnézed mit csináltál. Na ugyanígy van rF2-ben is, csak itt könnyebb javítani ha valamit benéztél. :)