

| ISI | Studio-397 | STEAM | S397 Workshop | rFactor2 Store | Forum | DevCorner | Facebook | Twitter | GY.I.K. |
| rF2 Tracks DX11 | rF2 Tracks DX9 | HungarianSimWorld| BSimRacing | VirtualR | RaceDepartment |
-
#13561
Annyira, hogy konkrétan minden irányban történő haladásra be lehet állítani (előre-hátra, fel-le, oldalra. Szóval repülés közben ha forog is másképp hat rá, és számolja). Vagyis a moddertől függ. Még rF1-hez csináltam olyan NASCAR fizikát, hogyha megfelelő tempónál kiforgattak valakit simán elemelkedett, sőt hanyatt tudott esni az autó. :)
Sőt, ha elég ügyes az ember tud olyan fizikát csinálni a Mercedes CLK-nak, hogy Le Mans-ban el tud szállni, ha megy előtte egy autó. Sőt, igazából én egy ideje már ilyet csinálok. Egy szárny mindegy hol van, leszorít. Viszont előre kasztnis autóra én már rég nem szárnyat rakok, hanem oda pozícionálom a diffúzort. Szerintem ez sokkal jobban visszaadja az első tengelyre ható erőt. Persze van egy kicsi szárny hatás, hiszen van hatás-ellenhatás elvű nagyon kevés erő, de alapvetően inkább a nyomáskülönbség miatt van leszorító erő, ha van. Hátul persze van szárny, vagyis pl a Nordon simán hanyatt tud esni az autó, ha egy kicsit elemelkedik az eleje.