• zolee145
    Végülis megszületett, de egy kicsit parasztosan. Az adatbázis elérési útjánál még van baj a beállításokkal, szóval a megfelelő helyre kell telepíteni, különben összeokádja magát. :)

Telepítés: le kell tölteni az EE_install0223 csomagot. Ki kell csomagolni a C:\ meghajtóra. Konkrétan ide, különben nem fog működni. Ha kicsomagoltuk akkor meg kell nyitni a mappát, és futtatni a setup.exe-t.

Rendszer követelmények: .NET 4.0, windows, kb 7 MB szabad hely. Még egy nagy kérdés van, hogy vajon kell-e neki telepített MS Access, mert amiken próbáltam az asztalin és a laptopon is volt.

Először szeretném leszögezni, hogy egyrészt kezdő vagyok, másrészt meg a program is amolyan alfa utáni első béta. Sok funkció nem működik, pl a készülő projektünket nem tudjuk elmenteni, és megnyitni sem tudunk ilyen formán semmit, de még kész engine.ini-t sem tud beolvasni. Ezek későbbi dolgok. Ráadásul megígérni sem tudom. Jó hír viszont, hogy az alapvető adatok tudatában kb 10 perc nulláról csinálni egy motort, szóval annyira nem életbevágó a projekt mentése. Persze jó lenne, majd ráállok a témára.

Van néhány dolog ami le van programozva, de az rF2-ben még nem működik (talán nem is fog), így ezek nem választhatóak. Ilyen pl az intercooler aminek a szívócső hőmérsékleténél van szerepe. Most minden eseben úgy számol a program mintha lenne ic.
    Vannak alap adatok, de ezeket át kell nézni, mert a Seat adatai. Vagy jók a mi autónkhoz vagy nem. Pl motor hűtés, melegedés, stb.

Elindítjuk a programot, szokásos, dupla klikk a dugattyúra. :)

Basic Data fülön vagyunk.

Felső sorba azt írunk amit akarunk, lényegtelen.

Fuel: választhatunk, hogy benzines vagy dízel motort csinálunk. Dízelnél alapból melé rakja a turbót is.

Onboard starter alapból kipipálva.

rpmSteps: választhatunk, hogy milyen lépésekben djuk majd meg a nyomaték görbét.