Milyen használtautók vannak a piacon a legjobb ár/minőség aránnyal most?
  • blackcalibra
    #3585
    Ezek a motorok mivel túlnyomásos rendszerrel üzemelnek, így "bőven" mehet 100 fok fölé a vízhőfok, vannak típusok, ahol ez nem így működik, ott kevesebb a forráspont.
    De Opeléknél ez a "rendszeresített" megoldás.
    Az, hogy az autó saját hőfok mérője már a pirosban jár, mikor kapcsol a ventilátor, több okra is visszavezethető, és az már nem annyira jó, ugyanis ez a magas hőfok jelzés már erre az autóra vonatkozik, ebben az esetben már magas a hőfok.
    A legrosszabb eset, hogy valóban magas a hőfok, kezdődő hengerfej tömítés gondok, hasonló problémák.
    Azért a hőfok jelző sem szentírás, csal az magában is valamennyit, de az is előfordulhat, hogy az a jeladó a hibás, ami a magának a műszernek adja a jelet, esetleg lehet, hogy nem is pont ahhoz való, hiába, hogy passzol bele.
    De lehet, hogy az ad rossz jelet, ami a vezérlőnek adja a jelet, és későn kapcsol a ventilátor.
    Vagy nem nyit rendesen a termosztát.
    Egyébként valószínűleg van több verziós termosztát is hozzá, teszem azt az egyik 95 foknál nyit, a másik 98 foknál, esetleg a harmadik 102-nél.

    A jeladók gyakorlatilag a hengerfejben méri a hőfokot, ahogy a termosztát is ott van.
    Az is lehet, hogy egy hűtőrendszer tisztítás is ráférne, az is segítene valamennyit.