Milyen használtautók vannak a piacon a legjobb ár/minőség aránnyal most?
-
#1142
Szerencsére nem mindenki olajhívő, így ma is csinálnak jó combos benyás limókat. Ha azokhoz hasonlítod a mai dízeleket, mindjárt kilóg a lóláb.
Ettől függetlenül tartom, hogy a v6-os 2.9i skorpi nagyon megy a méreteihez képest is és mai dízelekkel felveszi a vesrenyt. Gazdaságosságról meg kár beszélni, mivel a skorpi egy szebb kor szülötte, mikor az olajkonszernek még nem fojtogatták az autóipart, meg a vásárlókat és mindeki leszarta a fogyasztást. (sőt a skorpi az amcsik számára egy takarékos "kis"köbcentis altenatíva volt a saját nagy bengáik mellett)
Azt már csak dióhéjban jegyzem meg, hogy a skorpi az év autója volt anno, ami igen ritka mulatság a nagyobb kategóriában. Persze mindmáig kényelmes/kezes jószág.
Amikor az első skorpimat vettem még nem számított ósdinak és szép ára is volt, node azóta is eltelt sok év. Viszont mindig inkább a skoprikkal jártam és a többi autóm a tartalék (fogyasztás, vagy praktikum ide-, avagy oda). Más érzés. Megállítanak utcán, mellém állnak amberek autókkal és közlik, hogy a skorpió a király, meg a rendőrök is mindig faggatnak, mennyit eszik, ők is ilyet akarnak venni, a kukások meg előre integetnek/dudálnak és átengednek ott, ahol a modern szaroknak elállják az útját. Az emberek szeretik a skorpit.
Anno a bankban is cégautók voltak és csak csorgattuk a nyálunkat a benga mélykék csodákra. Hanemaztán magamnak is tellett már rá.
.
.
.
Manapság csak egy autó van ami hasonló kategória, ez pedig a feltámasztott SuperB, de az irreálisan drága a szegínembernek.
Ha ma lehetne MkII-s Merkur skoprit kapni ÚJONNAN, változtalan műszaki tartalommal, ÉN vennék is belőle, mert tökéletesen megfelel ma is minden igénynek (ABS, AIRBAG, full elektromos ablakok/tető, fűthető szélvédő, automata tükrök, légkondi, ami jólesik).