qK0ZIKA.jpgHivatalos Honlap | Hivatalos Fórum | Aerosoft | OMSI 2 Steam-en | OMSI SDK | OMSI+
Spoiler használat | Linkek beillesztése | Videó beszúrása | Képek beszúrása

OMSI The Bus Simulator 1 & 2 Topik


SZABÁLYZAT

Warez, vagy OMSI-hoz szorosan nem kapcsolódó témában látogass el ide:
OMSI 1 & 2 OFF, WAREZ TOPIC

  • gumikacsa
    #1695
    ebből ami világos:

    [groups]
    Elérési útvonal a editor menüjében

    [friendlyname]
    A modell neve az editorban

    [mesh]
    A modell

    [matl]
    text1.tga
    0
    [matl_alpha]
    1
    [matl]
    text1.tga
    0
    [matl_alpha]
    1
    Ezek elvileg a textúrát adnák meg, de ide mindegy mit írok, ha azt írom oda, hogy kutyafüle, akkor is azt a textúrát használja, amit 3ds-ben ráhúztam

    [collision_mesh]
    Ez elvileg azt adná meg, hogy át tudsz-e menni a modellen vagy nem. Nálam itt is mindegy volt, mit írok, ugyan úgy beleütköztem. Ha kitöröltem akkor is.

    [fixed]
    Ezt ha bent hadjuk, akkor az objektum fix, ha töröljük, akkor nekimegyünk, és elrepül/feldől..