Hivatalos Honlap | Hivatalos Fórum | Aerosoft | OMSI 2 Steam-en | OMSI SDK | OMSI+ Spoiler használat | Linkek beillesztése | Videó beszúrása | Képek beszúrása
OMSI The Bus Simulator 1 & 2 Topik
SZABÁLYZAT
Warez, vagy OMSI-hoz szorosan nem kapcsolódó témában látogass el ide:
OMSI 1 & 2 OFF, WAREZ TOPIC
-
#1695
ebből ami világos:
[groups]
Elérési útvonal a editor menüjében
[friendlyname]
A modell neve az editorban
[mesh]
A modell
[matl]
text1.tga
0
[matl_alpha]
1
[matl]
text1.tga
0
[matl_alpha]
1
Ezek elvileg a textúrát adnák meg, de ide mindegy mit írok, ha azt írom oda, hogy kutyafüle, akkor is azt a textúrát használja, amit 3ds-ben ráhúztam
[collision_mesh]
Ez elvileg azt adná meg, hogy át tudsz-e menni a modellen vagy nem. Nálam itt is mindegy volt, mit írok, ugyan úgy beleütköztem. Ha kitöröltem akkor is.
[fixed]
Ezt ha bent hadjuk, akkor az objektum fix, ha töröljük, akkor nekimegyünk, és elrepül/feldől..