kisteherautók,furgonok,városi kisárúszállítók
  • pszihopata
    #306
    a helyzet az hogy a motor teljesítménye és a tervezett raksúlyra készítik az erőátvitelt

    évekig jártam 2.5 tdi boxerral,az 3000-nél olyan 105 körül ment /nem emlékszem pontosan/ de az csak olyan 100 lóerő volt és a nyomatéka is sokkal kisebb volt mint a hdi-nek
    mikor bejött a 2.8 hdi kapott 16-os kerekeket és a váltó 5. fokozatát is megnyújtották
    pont 1000-et esik a fordulat 4-ből 5-be amit a régi motorral nem lehetett volna megcsinálni

    én megváltásnak éreztem az első common rail teherautómat,és már nem is vennék régi adagolósat mert gyakran 2000 km-t is letekerek rohadtul nem mindegy milyen tempóban és hangerő mellett

    eddig még semmi gondom nem volt egyikkel sem,pedig az unijet ivecót 680 000-nél adtam el az ugyanaz a motor mint a hdi csak másképpen nevezik pözsóék-eredetileg az fiat motor