a magyar büszkeség
-
iszakos #44 Nos annak örülök,hogy a topic létrejött!
Osztom azt a véleményt is,hogy elférhetett volna a kicsit hanyagoltabb buszos topicban,de ha engedélyezték ezt a modik igy is,akkor nekem igy is jó.
Egyébként hazánkba a 395-ös megjelenésig nagyon nem is volt ismert az EAG név,mert hazánkba a fehérváron gyártott Ikarusok terjedtek el,és azt ugye meg gondolom sokan tudják,hogy az eag székhelye mindig is Mátyásföld volt.
Azt meg a tisztán látás kedvéért,hogy az Ikarus CSAK karosszériát gyártott mindig is(pl csepelek fülkéi),az összes többi más gyárak termékei.
És ha már a Setra is szóba került,akkor az is mindig csak karosszéria gyártó volt.Egyébként a setra=selbstragend>önhordó vagyis a önhordó karosszéria.
Egyébként sajnálom,hogy az EAG is ilyen szomorú sorsra jutott,pedig nem kis piacokat hóditott meg.Hazánkban mindig is ár érzékeny volt a piac,ez is gátolta a belföldi elterjedését!