-
#142
Na erről van szó!
Mindenhonnan kilopják a pénzt.
M0-régi szakasza is egy autopálya minőségű utnak van megtervezve. Ha végig mész rajta láthatod, hogy minden híd (kivéve a Dunai) ugy van megépitve hogy elférjen alatta a 2x2 sáv a sövény és a 1x1 leálló.
Ehhez képest van alatta egy oldalnyi autopálya széles út.
A BKV. 30-40 éves buszokkal járnak még mindig. Egy busz annyi káros anyagot bocsájt ki (multkor kivizsgálta a környezet felügeylet vagy ki) mint kb 15 személy autó.
Metrók szarok. a Villamosoknak leszakad a felső vezetéke kidölnek az oszlopok stb:D
Pl innen ahol én lakom 25 percenként indul busz be a város felé.
Tehát ezek után elvárják az autosoktól hogy menjenek busszal? Se fütés se tisztaság se semmi. Én amikor suliba jártam sokszor mentem fehér kabát plover stb. 2 nap alatt fekete mocskos az egész a székektől. Nem beszélve a büzről stb..
Én nem csodálom, hogy az emberek nem ülnek fel ezekre.
A biciklizés.
Én imádok bringázni, de nem elvárható az emberektől, hogy betekerjenek a munkahelyükre, mert nincs megodva a bickli tárolása, nincs megoldva a letusolás és még sorolhatnám.
Szóval még egyszer mondom, nem azzal van a baj, hogy egy ilyen korlátozást bevezet, mert ugye egéségre veszélyes bla bla.. Hanem az, hogy nincs megoldva a hátér.. Ha pl azt mondaná holnap nem mehet ez a rendszámú autó, és ingyen használhatod a BKV-t. Már egy pozítív dolog.
Vagy akármi..
Nekem az a bajom, hogy mindig csak tiltanak tiltanak, de semmi lépés, nincs semmi látható dolog amit azért tesznek, hogy elkerülhetőek legyenek ezek a dolgok..
Nem korlátozzák, az erőműveket, nem korlátozzák azokat a dolgokat, amiből pénzük van, amibe érdekeltség van. Egyből kit szigóritanak a kis szar átlag embert aki a világon nem tehet erről az egéstről semmit..
És Alex ebben igaza van ez magyarország, de nem az a mentalítás rosz amit én képvislek, hanem az hogy megoldás nélkül tiltanak meg dolgokat és korlátozzák az embereket..