• lammaer
    #57
    "A sokat szidott portolásra elméletileg az a válasz, hogy a konzolok, amikre készült, mind többmagos és magas órajelen fut"

    Ezt igazából nem értem, miért hozod fel. Akár erősebb, akár gyengébb a hardver amirő portolunk, a portolást úgy kéne csinálni, hogy hozzáigazítják az új platform képességeihez a történetet. Ez nem csak teljesítmény szempontjából kell megtörténjen, hanem az adott platform kezelőszerveinek, az adott platform használói igényeinek is meg kell felelni. A konzol portok többségében ez utóbbiak miatt szoktak szarok lenni.

    Láttam olyat, ahol nem lehetett pl billentyűzetet konfigurálni (mert konzolon nincs ilyesmi), durvább esetben bennemaradtak a konzolos kontroller gombjai (nyomjá piros x-et meg zöld kört üzenetek PCn :) )
    Aztán szokott probléma lenni fix felbontás, egér konfigurálhatatlansága, gyengébb konzolok esetén a textúrák és grafika gyenge minősége, grafikai beállítások teljes hiánya stb stb.