A1274815#39
roliika: OpenGL igazából mindent tud amit tud a GPU és a DX is. A DXUT segéd könyvtárban szereplő extra "Effecteket" amik csak a program fejleszést segítik, meg már ne számítsuk Hozzá.
sgember: az OpenGL nyílt szabvány, de ennek hátránya az, hogy minden gyártó úgy barmolja szét ahogy akarja. OpenGL 3-mal nekem inkább, az a bajom, hogy nem hozta azt amit igért, hogy a buffereket futás közben áttudjam mértezni (megjegyzem ezt még egyetlen DX se tudja és valószínűleg a GPU hibája inkább ez a hiányosság), valamint az zavar, hogy néhány helyen ahol a primitívságnek köszönhetően nem teljesítmény kritikus a dolog és sokkal egyszerübb leprogramozni úgy eltávolították. Szerencsére mind ATI, mind NVidia kártyákon OpenGL 2.1 alá is megérkezett az összes OpenGL 3.0 extension, szóval használhatom az OpenGL 3.0 összes képességét keverve 2.1-gyel anélkül, hogy OpenGL 3.0-at használnék (ezért szeretem jobban az OpenGL-t, mint a DX-et, de mind kettöt ugyan akkor gyűlölőm is).
Az intel meg remélem elbukik a Larrabeevel, de nagyon az AMD Fusion és az NVidia CUDA-jaban nagyobb lehetőséget látok, mint 4 P4 magon shadereket emulálni.