• morcosqtya
    #18594
    Nos végigvittem.
    A végső akciók kellőképpen zaklatottak voltak mint egy filmben (time pressure: a specialista életére vigyázni, kapcsolókat gyorsan elérni), az "emberi kaszás" ötlete (és a design) viszont számomra csalódás így mondhatni már-már "klisés".. (az ME1-ben teljesen más, absztrakt képet alakítanak ki bennünk a "reaper"-ekről, az "ősi intelligens gépekről" ami tágabb teret engednek a fantáziának.. itt ez a fémcsontvázzal kicsit "kommersszé" vált.)
    Persze a sztoriban ezzel alátámasztják az emberi DNS begyűjtést, magát a "begyűjtést", de egy szervetlen humanoid váz megépítéséért ennyi vesződséget... Rovarszerű barátainknak elég lett volna megrendelniük a Barcsay-féle művészeti anatómiát. :)

    Mindent összevetve, néhány bugot és tervezési hibáját/játéktechnikai megoldását tudomásul véve (és elfogadva) az utóbbi 5 év egyik legjobb játéka (kategóriájában pedig egyedülálló), köszönhetően annak, hogy egy alapvetően jó motorra raktak egy korrekt (de nem túlzásba vitt) grafikát (néhány érdekes feature-el), alá egy megszerethető sztorit (az elején nem ragadott el de később tudtam vele azonosulni) jó hangokat, és egy olyan hangulatot amit nem kizárólag egy grafikai környezet határozott meg hanem egyszerre több dolog: küldetésorientált játékmenet, az RPG oldal (párbeszédek és döntési helyzetek "élessége"), az apró kidolgozott részletek (fegyverek, fejlesztések, hajó, ellenfelek) a filmes betétek és a kidolgozott karakterek/jellemek (npc-k és társak).

    Most megint az van mint KOTOR után: na most mivel játszak?..
    Legalább is márciusig.
    :)


    ui.: megpróbáltam a létrejött ME2 karakterrel (ami most 30. szintű) újat kezdeni de csak ugyanazzal a kaszttal engedi.
    Ezek szerint ha másikkal akarok próbát tenni akkor 1. szintről kell kezdeni megint.