• NEXUS6
    #85
    "Ennél gyorsabban akkor tud esni, ha használja a hajtóművet is, de ekkor ugye a G ruha hatékony, mert ismét gyorsulást érzékel a pilóta, vagyis olyat, mintha nőne a súlya. A hajtómű meg ugye hátul van...
    Mit nem lehet ezen megérteni?"

    A g-ruha gyak úgy hat, hogy az ember végtagjaira, esetleg hasára (asszem az amcsik csak ilyet használnak) nyomást gyakorol, ezáltal az ott pangó vért visszanyomja az agy és a fej irányába. Ez pozitív (értsd az emberi test szokványos pozíciójánakj megfelelő) gyorsulás esetén műxik. Negatív (értsd a normál helyzethez képest megfordult - fejjel lefelé) pozíció esetében használhatatlan.
    Ha a pilcsi megnyomja a botot akkor egy olyan pályára áll a gépe, hogy a feje a görbe/kör pálya középpontjától kifelé mutat, és ekkor a centrifugális erő miatt számár negatív erő keletkezik.
    Valóban lehet nagyobb g-erő mellett is süllyedni, csak akkor elötte "fejre" kell fordítani a gépet, majd ezután már nem tolni, hanem húzni a botot, ezt hívják leborításnak.

    A hajtómű által elérhető gyorsító erőnek ehhez nem sok köze van! A hajtómű által keltett gyorsítás ugyanis pont "semleges" irányú, se a lába se a feje felé nem hat az emberkének, hanem ebből a szempintból olyan mintha feküdne. Ebben a pozícióban, meg elég sok g-t elvisel az ember.