• JTBM
    #18
    Már 5 éve egy 80 procis Sun szerveren dolgoztam.
    Az adatbázis programok már nagyon régen optimalizálva vannak a több processzoros feldolgozásra.

    Az otthoni gépen futó általában egyetlen játékot viszont újra kell tanulni programozni, mert a párhuzamos programozáshoz hozzá kell szokni, már a legelejétől kezdve mindent aszerint kell megtervezni és lekódolni.

    Azért szerintem egy jó programozó 3 hónap gyakorlás (és szívás) után képes olyan programot tervezni és megírni, ami tetszőleges számú magot ki tud használni. Csak egy játék tipikus fejlesztési ideje minimum 2 év, tehát ha ma kezdik írni, akkor 2 év múlva készül el...

    Remélem nem esnek bele abba a hibába, hogy magszámhoz kötik a programot, pl. 2 v. 4 magos procira, hanem azonnal olyan programot írnak, amelyik annyi procit használ, amennyi van.