10804749371265660057.jpg
A Two Worlds folytatódik.
  • Zozo0122 #1725
    Szerintem tök jó és egyedi a game. Csak leírok néhány nagy pozitívumot, és a játék több éves már, vegyétek figyelembe.

    - Egyedi helyszínek, amik úgy általában eltérnek más RPG-k helyszíneitől. Trópusi szigetek, szavanna (ennek megfelelő állatvilággal), egyiptomi/arab/nemtudom típusú falvak és nagyobb városok (Hatmandor nagyon nagyon igényes és különleges, ahogy a tetőkön átívelő gerendákon egyensúlyozol stb.) sikátorokkal és földalatti csatornarendszerrel (majdnem Oblivion szinten kidolgozva), valódi, bonyolult labirintusok, benne ellenségekkel (imádtam őket, főleg a nagyobbakat, rendesen jelölgettem, hogy merre voltam), aztán a másik nagyobb szigeten kb. monszunerdő klímája és japán stílusú épületek, fegyverek, páncélok stb. Ami még tetszett, az a grafika, a varázslatok rendszere, a céhrendszer, meg az, hogy a ruháidat (nem páncélt) át tudtad festeni. pl volt egy vörös inged, de te kéket akartál belőle, akkor átfestetted terpentinnel. Sok apró tök jó ötlet van ebben a játékban, és néhány igazán emlékezetes küldetés is, meg easter eggek. Van egy quest szál, amit mindenki azonnal felismerne egy jól ismert kalandfilm trilógiából :)

    Olyan a game, mintha ötvöznéd a Gothic és a TES szériát. Egyikhez sem ér fel, de van néhány nagyon király ötlete.